جلسه مدیر کل ورزش وجوانان استان با ریاست فدراسیون تنیس کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مهندس شایسته ریاست فدراسیون تنیس خاکی کشور در سفر به استان چهارمحال وبختیاری پتانسیل و استعدادهای استان را ستود و از برنامه های فدراسیون جهت توسعه این رشته در استان خبر داد.
در دیدار مهندس شایسته با مدیرکل و مسئولان ورزش و هیات تنیس استان، موضوعات ورزش تنیس، طرح ها و پروژه های آتی هیات تنیس استان و وضعیت تنیسورها در رنکینگ کشوری مورد بحث قرار گرفت.
در این دیدار برنامه ریزی برگزاری میزبانی های مسابقات کشوری در شهرکرد در تابستان امسال و مسابقات آسیایی در سال آینده همراه با استعدادیابی در سنین پایه صورت گرفت.
ریاست فدراسیون تنیس کشور با اشاره به استعدادهای ورزش تنیس استان گفت: هدف فدراسیون شروع و گسترش ورزش تنیس از سنین پایه در تمامی مناطق مستعد و منجمله چهارمحال و بختیاری خواهد بود و فدراسیون در این مهم از هیچ کوشش و کمکی در راستای برنامه های پرورش قهرمانان تنیس استان دریغ نخواهد کرد.
رئیس هیات تنیس استان جناب مهندس فتح اللهی به طرح تنیس رایگان برای سنین زیر ۱۴ سال در تابستان امسال در شهرکرد اشاره و گفت: با اجرای این طرح تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان به این رشته جذب خواهند شد تا بتوانیم در آینده قهرمانان و ورزشکارانی در سطح کشوری و بین الملی داشته باشیم.
در انتها از مراحل و پیشرفت فیزیکی زمین تنیس در حال ساخت استان با حضور مسئولین بازدید به عمل آمد.

 

نویسنده مطلب: مدیر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پانزده =