شکست سنگین ویتنام با باخت ۵ بر صفر / پرونده مسابقات دیویس کاپ با بقاء برای تیم ملی بسته شد

تیم ملی تنیس کشورمان با پیروزی ۵ بر صفر مقابل ویتنام به کار خود در مرحله پلی آف رقابت های دیویس کاپ پایان داد. ‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: تیم ملی تنیس کشورمان در آخرین روز مسابقات تنیس دیویس کاپ در دیدارهای بخش انفرادی به مصاف حریفا خود رفتند و در نهایت با پیروزی در این مسابقه با کار خود با بقاء در گروه دو آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان با نتیجه ( ۲-۶ و ۳-۶ ) لی کیوک خان را شکست داد و حمید رضا نداف به عنوان دومین نماینده ایران با نتیجه  ( ۳-۶ و ۳-۶ ) مین فام را مغلوب کرد .

به این ترتیب ایران در مجموع با نتیجه ۵ بر صفر ویتنام را از پیش رو برداشت و در گروه ۲ آسیا باقی ماند و نماینده شرق آسیا نیز به گروه سه آسیا سقوط کرد.

رقابت‌های جام دیویس در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ فروردین‌ ماه سال ۹۶ در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار شد.

در ترکیب تیم ملی شاهین خالدان ، اشکان شکوفی، حمیدرضا نداف و امیروالا معدنچی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند.

پوینت گوپتا از هندوستان ، سرداور نشان نقره فدراسیون جهانی (ITF ) سرداوری این دیدار را بر عهده داشت.

یاد آور می شود: سعید احمدوند به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی را برعهده داشت ، قاسم کردی به عنوان سرپرست، فرشاد صفتی مدیر تیمهای ملی ، سیف الله بهزاد پور مربی تیم ملی و مصطفی عطایی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دادند.

نویسنده مطلب: مدیر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =