نشست اداره کل ورزش و جوانان با هییت ها وادارات ورزش شهرستانها

۲۹ آبانماه ۹۷

حضور رییس و نایب رییس هییت تنیس شهرستان شهرکرد جناب آقای کهرانی و سرکار خانم سیاحیان در جلسه مسئولین هیئتهای ورزشی شهرستان شهرکرد ؛ معاونین اداره ورزش و جوانان استان ؛ ریاست ورزش و جوانان شهرستان شهرکر ؛ شهردا ر هفشجان؛معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش و اعضا شورای شهر “””””””””””””””””””””””””””””””””””

موضوع جلسه بررسی مشکلات هیئتها و چگونگی تعامل با مدیریت شهری
“”””””””””””””””””””””””””””””””””” در این جلسه فرهاد رئیسی ریاست کمسیون ورزش شورا شهر به مواردی در رابطه با راهکارهای کمک به توسعه ورزش و تعامل با مدیریت شهری به شرح زیر اشاره نمودند.
۰۰اگر بخواهیم ورزش در استان موفق شود همه دستگاهها باید توسعه ورزش را وظیفه خود بدانند نه فقط توسعه ورزش را وظیفه اداره ورزش و جوانان بدانیم.
۰۰تا باشگاههای ورزشی جنبه عملی به خود نگیرند و مصدر تمام ورزش را بر عهده نگیرند قطعا ما در زمینه کاهش تصدیگری دولت و تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی موفق نخواهیم بود .
۰۰ مدیریت شهری در توسعه ورزش محلات وورزش همگانی از هر گونه کمکی به نهادهای ورزشی دریغ نخواهد کرد.
۰۰توسعه ورزش وظیفه همه نهادهاست ودر تمام استانها شورای عالی ورزش استان به ریاست استاندار این مهم را برعهده دارد که در استان هیچگونه فعالیتی دیده نمی شود .
۰۰ استاندار محترم استان در جلسه تقدیر از مدال آوران در فرهنگ سرای شهر قول بکارگیری سه نفر از قهرمانان مدال آور را دادند ولی بعد ازگذشت چند ماه خبری از این مسئله نیست .

نویسنده مطلب: مدیر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =